Najistotniejszą kwestią podczas prowadzenia biznesowej rozmowy telefonicznej jest stworzenie raportu między rozmówcami czyli swoistej więzi, która powoduje, że rozmowa odbywa się na wysokiej jakości poziomie. Jednym z elementów ułatwiających tworzenie raportu jest gra emocji.
Czas na to byś to Ty zaczął przejmować nad pewnymi aspektami kontrolę! O ile tempo mówienia powinieneś dostosować do swojego klienta, tak jest coś co Ty powinieneś rozpoczynać, oddawać z siebie, przekazywać… co konkretnie mam przez to na myśli ?
Emocje EMOCJE Emocje !!!
Są fantastyczną rzeczą, która wrzucona do rozmowy potrafi wzbudzać ogromne zainteresowanie u drugiej strony. Gdy rozmawiasz z klientem i odpowiadasz mu na jego pytania lub też opowiadasz coś od siebie baw się emocjami. Jeżeli opowiadasz o czymś naprawdę ważnym i wartościowym podnieś ten stan, NIECH GO POCZUJĄ! Dobrze wiesz, że na Twoim rynku sale weselne Łódź stają się coraz bardziej konkurencyjne. Musisz podnosić jakość swoich usług, musisz dbać o klienta i sprawiać, że rozmowa z Tobą będzie dla niego atrakcyjna.
Co mam przez to na myśli ?
– Baw się przymiotnikami (niesamowity, fantastyczny, jedyny w swoim rodzaju, piękny, zmysłowy, ekskluzywny, wyśmienity) i dodatkowo lekko podnoś głos, gdy je wypowiadasz chcąc jeszcze bardziej je uwypuklić.
– Używaj wzmocnień. Spróbuj teraz sobie wyobrazić ładną kobietę i pomyśl o niej przez chwilę… Okej. A teraz pomyśl o innej kobiecie ale tym razem niech ona będzie naprawdę bardzo, ale to bardzo ładną kobietą! Jakie obrazy Ci się stworzyły w głowie? Prawdopodobnie przy tej drugiej dziewczynie, Twoje emocje znacznie bardziej wzrosły niż w przypadku tej pierwszej.
To podstawa jeżeli chodzi o wszelkie marketingowe działania nowoczesnych przedsiębiorstw. Jeżeli przyjżysz się dokłądnie jak działają firmy z pewnością odczytasz wyżej przytoczone elementy. Naukowcy już dawno zinterpretowali zachowania człowieka w tym względzie. Warto więc wdrożyć to do swojego biznesu i wspiąć się na finansowe wyżyny.