Podstawową usługą świadczoną przez biura rachunkowe są rozliczenia podatków. Usługi te kierowane są w stronę przedsiębiorców prowadzących firmy w różnych formach prawnych (działalność gospodarcza, spółki prawa handlowego). Każde biuro rachunkowe Chorzów zapewnia prowadzenie książki przychodów i rozchodów. Usługa ta obejmuje bieżącą ewidencję wszystkich operacji gospodarczych przeprowadzanych przez firmę. Księgowi sporządzają także ewidencję środków trwałych oraz wyposażenia. Usługi obejmują ponadto prowadzenie rejestrów VAT, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz wszelkiego typu rozliczeń do Urzędu Skarbowego. Klienci mogą zamówić nie tylko sporządzenie rozliczeń, ale także ich dostarczanie do właściwego US. Niektóre firmy potrzebują dodatkowo sprawozdań do Urzędu Statystycznego.
Przedsiębiorstwa mogą zrezygnować z rozliczeń na podstawie podatkowej książki przychodów i rozchodów (PKPiR) na rzecz ryczałtu ewidencjonowanego. Tego rodzaju usługi obejmują ewidencjonowanie bieżących przychodów oraz podatku VAT, ewidencję środków trwałych i firmowego wyposażenia.