Chyba każdy zna to uczucie kiedy otwierając koleją stronę internetową atakują nas zewsząd wyskakujące reklamy. Jak powszechnie wiadomo reklama jest dźwignią handlu i nie ważne w jaki sposób dotrze do klienta, ważne, żeby została zauważona. Faktycznie jeżeli na stronie pojawi się tylko jedna duża reklama to nawet podświadomie jesteśmy w stanie zauważyć co to jest, a później podczas zakupów może nam się o tym przypomnieć, bo gdzieś na półce dostrzeżemy właśnie ten produkt. Jednak jeżeli na stronie pojawia się klika reklam równocześnie to jedyne co nas interesuje to zamkną je jak najszybciej i kontynuować to co mieliśmy robić. Są reklamy, których po prostu nie sposób zamknąć, a wtedy czasami musimy zrezygnować z przeczytania treści na stronie, którą chcieliśmy odwiedzić. Nie da się ukryć, że niektórzy reklamodawcy zdecydowanie przesadzają ze swoją nachalnością. Jednak im więcej reklam umieszczą tym jest większa szansa, że ktoś ich zauważy, a w przyszłości kupi ich produkt, bądź skorzysta z ich usługi.