X

Czego szukasz?

Opcje dostawy

Reklamacje



Dokładamy wszelkich starań, aby produkt, który do Ciebie trafia, był najwyższej jakości. Jeśli jednak z jakichś powodów zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań – jest wadliwy lub uszkodzony, daj nam znać, abyśmy mogli zareagować.

Postaramy się jak najszybciej udzielić Ci pomocy i skrócić czas reklamacji do minimum.

W jaki sposób możesz złożyć swoją reklamację?
Wyślij nam wiadomość na adres e-mail: biuro@chefirek.pl lub zadzwoń pod numer +48 798 888 366. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od 8:00 do 16:00.

Możesz wypełnić dokument „formularz reklamacji” (wzór w regulaminie sklepu lub do pobrania poniżej) i przesłać go na adres Rawa Projekt.Pl Sp. z o. o. Sklep Internetowy „Chefirek” Czadrów 26, 58-400 Kamienna Góra lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@chefirek.pl z dopiskiem: zwrot/reklamacja.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania wiadomości. Jak najszybciej zweryfikujemy, jakie rozwiązanie będzie najlepsze.
W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – jeśli uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji – poprosimy Cię, abyś odesłał wadliwy towar pod wskazany adres pocztowy.

Szczegółowe zasady rozpatrywania reklamacji znajdziesz w zakładce Regulamin serwisu.